◠◦❁◦◡ Kvety pre Teba ◡◦❁◦◠

09 mája


Keď som si značila tento obrázok do zoznamu obrázkov, ktoré chcem vyšiť, tak som si ho pracovne nazvala "Kvety pre teba", hoci sa v originále tento mačací kúsok od Margaret Sherry volá "Cute Kitty" :-). No ale to mi vôbec nevadí, lebo aspoň mi to uľahčilo výber názvu príspevku.

Táto mačička mala v procese výroby výnimočne aj iných svedkov ako je moja polovička (lebo si so mnou aj trochu pocestovala) a od samého začiatku mala aj jasne určenú svoju budúcu majiteľku. Kytička je zložená z  jarných kvietkov a zatiaľ to bola tuším najväčšia z mačičiek, ktoré som spravila. Rozmer obrázku bol 90x99 krížikov a vpratala som ho do rámika 21x21 cm.



A ešte zopár exteriérových naaranžovaných fotiek a to bude pre dnes všetko...





Prajem krásny piatok!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.